produk kesihatan dan kecantikan

produk kesihatan dan kecantikan

produk kesihatan dan kecantikan

produk kesihatan dan kecantikan
1

produk kesihatan dan kecantikan

produk kesihatan dan kecantikan
stemcell

Tuesday, September 24, 2013

TESTIMONI

\

. Mohd Sallehuddin B. Azib, 32 tahun (Pulau Pinang)
Saya sentiasa mengalami sakit kepala, setelah saya mengambil 1 sachet Double Stemcell pada pagi dan malam selama 5 hari berturut-turut, sakit kepala saya terus hilang.

2. Ngeow Mei Fong, 55 tahun (Kuala Lumpur)
Saya mengalami kesakitan tulang belakang di bahagian saraf sciatic selama 2 bulan. Masalah sakit tersebut sudah hilang selepas saya amalkan Double Stemcell selama 3 hari. Iaitu 1 sachet siang dan malam.

3. Liw Kow Len, 57 tahun (Kuala Lumpur)
Kulit saya selama ini kelihatan kusam. Selepas saya amalkan 1 sachet siang dan malam selama 1 bulan, kulit saya sekarang kelihatan cerah dan bersih, selain itu saya rasa badan lebih ringan dan sihat.

4. Asmah Ali, 63 tahun (Kuala Lumpur)
Saya menghadapi masalah sukar buang air besar (sembelit) dan buasir. Selepas saya amalkan 3 minggu Double Stemcell, masalah tersebut sudah berkurangan.

5. Rohaya Mohd Isa, 52 tahun (Petaling Jaya)
Masalah saya adalah sakit lutut dan sukar untuk solat. Selepas 2 minggu saya amalkan Double Stemcell, lutut mulai baik dan tidak sakit ketika sembahyang. Selain itu, kulit muka mulai licin dan tegang juga.

6. Zaridah bt Omar, 51 tahun (Ampang, Selangor)
Saya sudah mengawal diet pemakanan dan kurangkan minuman berkafein lebih 10 tahun disebabkan oleh masalah resdung dan sering sakit kepala apabila saya tunduk. Bila saya amalkan 2 hari Double Stemcell, masalah tersebut telah pun hilang.

7. Jamaiah bt Abu Bakar, 36 tahun
Saya menghadapi sakit pinggang disebabkan  oleh tulang pinggang retak dan sakit bila datang haid selama 3 bulan. Selepas saya amalkan Double Stemcell selama seminggu dengan 2 sachet setiap hari, sakit pingang tidak rasa sengal dan sakit, kulit saya juga bertambah lembut dan licin.

8. Sharifah Nurfarhana, 56 tahun
Masalah saya adalah simptom kencing manis (diabetes), sakit saraf tulang belakang kebas-kebas. Selepas saya amalkan 4 hari Double Stemcell, saya dapati kulit kaki saya yang hitam akibat simptom kencing manis sudah menjadi putih dan cerah, pipi muka bertambah tegang dan kedut di bawah mata juga berkurangan. Selain itu, toxin di dalam badan juga kerap dikeluarkan dengan pembuangan air kencing (sistem perkumuhan).

9. Siew Choo, 50 tahun (Kuala Lumpur)
Saya mengalami masalah di bahagian rahim saya di mana tumbuh fibroid sebesar 7 cm. Saya sering kesakitan pada bahagian perut dan haid datang tak berhenti-henti selama 6 bulan. Masalah tersebut telah menghabiskan wang saya sebanyak RM20,000 untuk mengubatinya. Setelah saya mengamalkan Double Stemcell hanya 1 sachet sehari, saya tidak lagi berasa sakit pada perut dan haid telah pun berhenti. Kini saya rasa lebih bertenaga dan setelah 3 minggu fibroid di rahim juga telah kecut tinggal 3 cm.

10. Chang Heng Yew, 51 tahun (Kepong, KL)
Saya mempunyai maslah ekzema di keseluruhan badan jikalau makan makanan laut ataupun kekacang. Saya juga mempunyai maslah insomnia iaitu tidak bleh tidur. Saya telah menghabiskan wang sebanyak RM5,000 bagi mengubatinya. Setelah saya mengamalkan Double Stemcell hanya 1 sachet sehari pada waktu pagi. Masalah ekzema saya telah sembuh dan boleh tidur lena setelah 3 minggu.

11. Bustamam B. Idris, 74 tahun
(Bentong, Pahang)
Saya menghadapi maslah berjalan mengguna tongkat selama 10 tahun dan tiada selera makan. Setelah amalkan Double Stemcell 1 sachet setiap pagi dan malam selama 2 minggu, kini saya tidak lagi memerlukan tongkat untuk berjalan dan selera makan pulih kembali.

12. Hasnah Bte Hj Md Tahir, 78 tahun (Gombak, KL)
Saya mengalami penyakit kencing manis dan sakit lutut selama 8 tahun. Setelah saya amalkan Double Stemcell 1 sachet pagi dan malam selama 10 hari. Bacaan kencing manis turun dari 20.2 hingga ke 9. Lutut saya tidak lagi terasa sakit dan buang air besar dengan lawas.

13. Zuriana Idris, 35 tahun (Pulau Pinang)
Saya menghadapi keguguran rambut selama 2 tahun. Setelah saya amalkan Double Stemcell 1 sachet pagi dan malam selama 7 hari. Rambutt saya tidak lagi gugur dan haid juga menjadi lancar dan teratur.

14. Irni Suhana Bt Ilias, 30 tahun (Kuala Lumpur)
Masalah saya adalah sukar untuk tidur selama 1 tahun. Selepas amalkan 2 hari Double Stemcell, saya sudah berasa senang tidur dan tidak rasa letih.

15. Awang Mawi Awang Omar, 63 tahun (Kuching)
Saya memerlukan cermin mata bila saya membaca. Sekarang saya sudah boleh membaca tanpa cermin mata selepas saya amalkan 4 hari Double Stemcell.




No comments:

Post a Comment